see uth banner

Menu

Πολλοί φοιτητές προσπαθώντας να συνδεθούν στο ΔΗΛΟΣ 365 σύμφωνα με τις οδηγίες που δόθηκαν αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο βήμα Α2:

Στην ιστοσελίδα του «ΔΗΛΟΣ 365» : http://delos365.grnet.gr  κάνετε «Σύνδεση» για να βεβαιωθείτε πως έχετε ενεργό λογαριασμό στο Office 365 του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

  • Βασική προϋπόθεση είναι να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς το Βήμα Α.1, διαφορετικά θα υπάρχει αποτυχία σύνδεσης στην υπηρεσία «ΔΗΛΟΣ 365».
  • Κατόπιν επιτυχούς εισόδου, στην αρχική σελίδα υπάρχει εικονίδιο με τίτλο: «Πύλη του Office 365», το οποίο υποδηλώνει πως έχετε ενεργό λογαριασμό στο Office 365 του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  • Αν δεν υπάρχει εικονίδιο στην αρχική σελίδα του «ΔΗΛΟΣ 365»  με τίτλο: «Πύλη του Office 365» παρόλο που κάνετε επιτυχή είσοδο, υποβάλετε αίτημα στο σύνδεσμο https://it.uth.gr/content/geniki-aitisi επισημαίνοντας το πρόβλημα.

Από κέντρο δικτύου του ΠΘ που διαχειρίζεται του λογαριασμούς του ΠΘ μας είπαν πως γνωρίζουν για το πρόβλημα στο ΔΗΛΟΣ 365 και το αντιμετωπίζουν δίνοντας τις άδειες χρήσης με χειροκίνητο τρόπο, το οποίο απαιτεί χρόνο. Στην περίπτωση αυτή, παρ όλα αυτά δοκιμάστε μετά από λίγες ώρες να δείτε ότι μπορείτε να μπείτε στο MsTeams που είναι και το ζητούμενο ανεξάρτητα από μήνυμα που βγάζει το ΔΗΛΟΣ 365. Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί στειλτε email στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ο τεχνικός υπεύθυνος του ΠΤΕΑ

Κυριαζής Βαΐτσης

Go to top