Για να δείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα του χειμερινού εξαμήνου του ακαδ. έτους 2020-2021, σε μορφή Excel πατήστε εδώ.
Προσοχή! Μαθήματα που δεν έχουν "Αίθουσα" διδάσκονται εξ αποστάσεως.
Ημέρα | Ώρα | Κωδ_Μ | Μάθημα | Διδάσκων | Αίθουσα | Εξάμηνο |
Δευτέρα | 9-12 | ΨΓ4Ε | Η κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη του παιδιού-Νόηση (Ε) | Ρούση | 1 | |
Δευτέρα | 9-12 | ΞΓ0201 | Γαλλικά 1 (Ε) | Τσελά | 1 | |
Δευτέρα | 9-12 | ΨΓ29Ε | Κοινωνική Ψυχολογία (Ε) | Κυριακίδης | 3 | |
Δευτέρα | 9-12 | ΨΓ22Ε | ΕΝΓ 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση (Ε) | Σαπουντάζκη | 5 | |
Δευτέρα | 12-3 | ΞΓ0103 | Αγγλικά 3 (Υ) | Αργυρούλης | 3 | |
Δευτέρα | 12-3 | ΞΓ0203 | Γαλλικά 3 (Υ) | Τσελά | 3 | |
Δευτέρα | 12-3 | ΠΕ6Υ | Βασικές έννοιες φυσικών επιστημών (Υ) | Τσιχουρίδης | 5 | |
Δευτέρα | 12-3 | ΕΑ12Ε | Έγκαιρη ανίχνευση και παρέμβαση στη νηπιακή ηλικία (εργαστηριακό) (Ε) | Νησιώτου | 7 | |
Δευτέρα | 3-6 | ΞΓ0101 | Αγγλικά 1 (Υ) | Αργυρούλης | 1 | |
Δευτέρα | 3-6 | ΞΓ0201 | Γαλλικά 1 (Υ) | Τσελά | 1 | |
Δευτέρα | 3-6 | ΨΓ10Υ | ΕΝΓ 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας (Y) | Σαπουντάζκη | 3 | |
Δευτέρα | 3-6 | ΕΑ6Ε | Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων (Ε) | Σταυρούση | 7 | |
Δευτέρα | 6-9 | ΕΑ8Υ | Εισαγωγή στο φάσμα του αυτισμού (Y) | Μπαλδιμτσή | 1 | |
Δευτέρα | 6-9 | ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδιά (Ε) | Νικολαραΐζη | 3 | |
Δευτέρα | 6-9 | ΠΕ7Υ | Θεωρία διδασκαλίας (Υ) | Ρουσσάκης | 5 | |
Τρίτη | 9-12 | ΕΑ3Υ | Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων (Υ) | Νικολαραΐζη | 1 | |
Τρίτη | 9-12 | ΠΕ5Υ | Εισαγωγή στη Μεθοδολογία έρευνας (Υ) | Αβραμίδης | 3 | |
Τρίτη | 12-3 | ΠΕ1Υ | Εισαγωγή στις εφαρμογές ΤΠΕ (Υ) | Καραγιαννίδης | 1 | |
Τρίτη | 12-3 | ΕΑ21Ε | Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση (Ε) | Σταυρούση | 5 | |
Τρίτη | 12-3 | ΠΑ5 | Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ 1: Σχεδιασμός διδακτικών παρεμβάσεων (Υ) | Τζιβινίκου | Σκουβαρά, ΣΑΚΕ | 7 |
Τρίτη | 3-6 | ΕΑ11Ε | Σύγχρονα Διδακτικά μοντέλα για παιδιά με αυτισμό (Ε) | Μπαλδιμτσή | 3 | |
Τρίτη | 3-6 | ΨΓ5Υ | Διδασκαλία του γραπτού λόγου (Υ) | Γκανά | 5 | |
Τρίτη | 3-6 | ΕΑ17Ε | Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille (Ε) | Παπαζαφείρη | Μ | 5 |
Τρίτη | 6-9 | ΕΑ36Ε | Δημιουργικές τέχνες και εφαρμογές στην εκπαίδευση παιδιών με αναπηρία...(Ε) | Κανάρη | 3 | |
Τρίτη | 6-9 | ΠΕ13Ε | Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής 1 (Ε) | Μπότσογλου | 5 | |
Τρίτη | 6-9 | ΕΑ17Ε | Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille (Ε) | Αργυρόπουλος | Μ | 5 |
Τετάρτη | 9-12 | ΠΑ2 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 1 (Υ) | Γκόρια | 5 | |
Τετάρτη | 9-12 | ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 (Υ) | Ρουσσάκης | 5 | |
Τετάρτη | 12-3 | ΨΓ7Ε | Διδακτική νεοελληνικής γλώσσας ως ξένης (Ε) | Ανδρέου | 5 | |
Τετάρτη | 12-3 | ΠΕ8Υ | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (Y) | Μπότσογλου | 3 | |
Τετάρτη | 12-3 | ΠΑ5 | Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ 1: Σχεδιασμός διδακτικών παρεμβάσεων (Υ) | Τζιβινίκου | Σκουβαρά, ΣΑΚΕ | 7 |
Τετάρτη | 3-6 | ΨΓ6Ε | Ανάπτυξη του λόγου (Ε) | Γκανά | 3 | |
Τετάρτη | 3-6 | ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 (Υ) | Ρουσσάκης | Βέμη | 5 |
Τετάρτη | 3-6 | ΠΑ2 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 1 (Υ) | Γκόρια | Α | 5 |
Τετάρτη | 6-9 | ΕΑ1Υ | Εισαγωγή στις Μαθησιακές δυσκολίες (Υ) | Τζιβινίκου | 1 | |
Τετάρτη | 6-9 | ΨΓ10Υ | ΕΝΓ 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας (Y) | Σαπουντάζκη | 3 | |
Τετάρτη | 6-9 | ΠΕ17Ε | Βασικές γεωμετρικές έννοιες και η διδασκαλία τους (Ε) | Χρυσικού | 5 | |
Τετάρτη | 6-9 | ΕΑ17Ε | Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille (Ε) | Παπαζαφείρη | Μ | 5 |
Τετάρτη | 6-9 | ΨΓ3Ε | Εργαστήριο κλινικής ψυχολογίας: Συμβουλευτική γονέων και παιδιών (Ε) | Κλεφτάρας | 7 | |
Πέμπτη | 9-12 | ΨΓ5Ε | Βιολογικές βάσεις της ανάπτυξης (Ε) | Βλάχος | 1 | |
Πέμπτη | 9-12 | ΕΑ8Ε | Διδακτικές στρατηγικές και ζητήματα αξιολόγησης στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία όρασης...(Ε) | Αργυρόπουλος | 3 | |
Πέμπτη | 9-12 | ΨΓ22Ε | ΕΝΓ 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση (Ε) | Σαπουντάζκη | 5 | |
Πέμπτη | 12-3 | ΕΑ2Ε | Παθογένεια της αναπηρίας (Ε) | Νησιώτου | 1 | |
Πέμπτη | 12-3 | ΠΕ8Ε | Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή (Ε) | Καραγιαννίδης | 3 | |
Πέμπτη | 12-3 | ΠΑ5 | Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ 1: Σχεδιαμός διδακτικών παρεμβάσεων (Υ) | Τζιβινίκου | Σκουβαρά, ΣΑΚΕ | 7 |
Πέμπτη | 3-6 | ΨΓ20Ε | Κλινική Νευροψυχολογία του παιδιού (Ε) | Μαλεγιαννάκη | 1 | |
Πέμπτη | 3-6 | ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 (Υ) | Ρουσσάκης | Σκουβαρά, ΣΑΚΕ | 5 |
Πέμπτη | 3-6 | ΠΑ2 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής νηπιαγωγών 1 (Υ) | Γκόρια | Α | 5 |
Πέμπτη | 6-9 | ΕΑ18Ε | Εκπαίδευση και Αναπηρία (Ε) | Τσερμίδου | 1 | |
Πέμπτη | 6-9 | ΠΕ4Υ | Βασικές έννοιες και τεχνικές των μαθηματικών (Υ) | Χρυσικού | 3 | |
Πέμπτη | 6-9 | ΠΕ12Ε | Ποιοτικές Μέθοδοι έρευνας (Ε) | Αβραμίδης | 5 | |
Πέμπτη | 6-9 | ΕΑ17Ε | Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille (Ε) | Αργυρόπουλος | Μ | 5 |
Παρακσκευή | 9-12 | ΨΓ31Ε | Συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση (Ε) | Ρούση | 5 | |
Παρασκευή | 9-12 | ΨΓ22Ε | ΕΝΓ 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση (Ε) | Σαπουντάζκη | 5 | |
Παρασκευή | 12-3 | ΠΕ24Ε | Εικαστικές Τέχνες στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε) | Σουλιώτου | 1 | |
Παρασκευή | 12-3 | ΨΓ22Ε | ΕΝΓ 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση (Ε) | Σαπουντάζκη | 5 | |
Παρασκευή | 12-3 | ΠΑ5 | Πρακτική Άσκηση ΣΜΕΑ 1: Σχεδιαμός διδακτικών παρεμβάσεων (Υ) | Τζιβινίκου | Σκουβαρά, ΣΑΚΕ | 7 |
Παρασκευή | 3-6 | ΨΓ10Υ | ΕΝΓ 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας (Y) | Μαυρέας | 3 | |
Παρασκευή | 3-6 | ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 (Υ) | Ρουσσάκης | Βέμη, Α , Σκουβαρά | 5 |
Παρασκευή | 3-6 | ΕΑ31Ε | Κοινωνική ένταξη μαθητών με αναπηρία (Ε) | Βασιλειάδης | 7 | |
Παρασκευή | 6-9 | ΨΓ10Υ | ΕΝΓ 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας (Y) | Μαυρέας | 3 |