see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

mpeazidou  

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγήτρια

Γνωστικό Αντικείμενο: Παιδαγωγικά: Κοινωνική Παιδαγωγική και Εφαρμογές στην Εκπαίδευση

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74885

Βιογραφικό σημείωμα

     

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος
Επιστήμες Εκπαίδευσης και Αγωγής, Κοινωνική Παιδαγωγική, Εφαρμογή Κοινωνικοπαιδαγωγικών Προγραμμάτων για την υποστήριξη και φροντίδα των παιδιών στο σχολείο.

  • Η ανάπτυξη των κοινωνικών σχέσεων στην σχολική τάξη (κοινωνική αλληλεπίδραση, κοινωνικές σχέσεις και φιλίες, περιθωριοποίηση και αποκλεισμός των παιδιών ) και η σημασία τους στην Κοινωνική Παιδαγωγική
  • Παιδαγωγικοί χειρισμοί για τη βελτίωση της τάξης ως ομάδας -Συμμετοχικές, διαλογικές και δημοκρατικές πρακτικές. Αγωγή της Ειρήνης
  • Ολιστική Εκπαίδευση στην αντιμετώπιση των κοινωνικοπαιδαγωγικών ζητημάτων του σχολείου
  • Κοινωνική εκπαίδευση -ανάπτυξη ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων
  • Η προώθηση των δικαιωμάτων των παιδιών και των οικογενειών - συνέργειες μεταξύ σχολείου, οικογένειας και κοινότητας
  • Τεχνολογία και Εκπαίδευση

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Πρακτική Άσκηση Γενικής Αγωγής Ι (δασκάλων)
  • Θεωρία της Διδασκαλίας
  • Κοινωνική Παιδαγωγική και Εφαρμογές στην Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικές Πρακτικές και Ανισότητες: Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας-Κοινότητας.

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

       Τετάρτη 15.00-18.00
       Πέμπτη 12.00-15.00

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει ο φοιτητής/τρια να στείλει ενα email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για ραντεβού είτε δια ζώσης είτε εξ’ αποστάσεως.


Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  • Eleftheria Beazidou & Kafenia Botsoglou (2023): Fostering positive relationships among classmates: useful models for social pedagogical actions, International Journal of Early Years Education, DOI: 10.1080/09669760.2023.2221686, Publisher: Taylor & Francis and Routledge
  • Beazidou, E. (2023). Socio-pedagogical practices towards inclusive education implemented by teachers in their classrooms. International Journal of Social Pedagogy, 12(1): 15. DOI: https://doi.org/10.14324/111.444.ijsp.2023.v12.x.015
  • Zygouris, N. C., Botsoglou, K., Dimitriou, G., Axelou, O., Oikonomou, P. ., Beazidou, E. ., & Tziallas, G. D. . (2023). Implementing a Web Application Screener for Preschoolers: Executive Functions and School Readiness. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP), 13(6), pp. 123–138. https://doi.org/10.3991/ijep.v13i6.38399
  • Tsatzali, K., & Beazidou, E. (2023). Suggested Practices for Developing Intercultural Communication Competences in Early English Language Lessons Based on a Systematic Literature Review. European Journal of Education and Pedagogy, 4(3), 1–9. https://doi.org/10.24018/ejedu.2023.4.3.665
  • Eleni Kougioumtzidou, Kafenia Botsoglou, Eleftheria Beazidou, Nikolaos Zygouris (2023). Exploring the Impact of Digital Games on Elementary School Students' Cognitive and Social Skill Development: A Perception-based Study. International Scientific Educational Journal ,11, 2, ISSN: 2241-4576.
  • Kafenia Botsoglou,Eleftheria Beazidou, Eleni Kougioumtzidou & Maria Vlachou (2017). Listening to Children: Using ECERS–R and Mosaic Approach to Improve Learning Environments: a case study. Early Child Development and Care, 1-DOI:10.1080/03004430.2017.1337006, Publisher: Taylor & Francis (Routledge).
  • Kafenia Botsoglou, Eleftheria Beazidou, Eleni Kougioumtzidou & Maria Vlachou (2017). Listening to Children: Using ECERS –R and Mosaic Approach to Improve Learning Environments: a case study. Early Child Development and Care, 1-DOI:10.1080/03004430.2017.1337006, Publisher: Taylor & Francis (Routledge)
  • Botsoglou,K.,Beazidou,E.(2016). Experiencing Mentorship, as a Field for Professional Development in Early Childhood Education. "New Issues on Teacher Education" E-BOOK (PDF), 387-393 http://isnite2015.uth.gr/files/ISNITE2015
  • Eleftheria Beazidou & Kafenia Botsoglou (2016). Peer acceptance and friendship in early childhood: the conceptual distinctions between them. Early Child Development and Care, 1-17. DOI: 10.1080/03004430.2015.1117077, Publisher: Taylor & Francis (Routledge)
  • Beazidou, E., Botsoglou, K., Andreou, E., (2013). Classroom behavior management practices in kindergarten classrooms: An observation study. Hellenic Journal of research in education,1, 93-107. ISSN 2241-7303 online http://www.ereunastinekpaideusi.gr/.
  • Beazidou, E., Botsoglou, K., and Vlachou, M. (2012). Promoting emotional knowledge: strategies that Greek preschool teachers employ during book reading. Early Child Dev. Care 183, 613–626. doi:10.1080/03004430.2012.678490, Publisher: Taylor & Francis (Routledge)
  • Μπεαζίδου, Ε., Μπότσογλου, Κ. (2016).Παιδαγωγικές πρακτικές και μεθοδολογικές προτάσεις για την ενίσχυση της κοινωνικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Εφαρμογή του προγράμματος “play with me”. Journal of Research in Education and Training, 9, 155-181
  • Μπεαζίδου, Ε. (2020). Έρευνα δράσης σε εκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση των μαθησιακών αναγκών των μαθητών ρομά: μελέτη περίπτωσης. Νέος Παιδαγωγός, 18, 364- 373. ISSN: 2241-6781
  • Μπεαζίδου, Ε. (2020). Η επίδραση της γονικής εμπλοκής σε σχέση με την εθνοτική κουλτούρα. i-Teacher , 22, 221-231. I.S.S.N. : 1792 - 4146
Go to top