see uth banner

μενού

Εξεταστέα ύλη του μαθήματος «Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην ειδική αγωγή και την ενταξιακή εκπαίδευση» (Κωδ. ΕΑ29Ε)

Α. Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος, αφορά στο παρακάτω σύγγραμμα:

  • Αγαλιώτης, Ι. (2011). Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής: Το Αξιολογικό Σύστημα Μαθησιακών Αναγκών. Αθήνα: Eκδόσεις Γρηγόρη.

Εκτός εξεταστέας ύλης είναι τα εξής κεφάλαια/σελίδες:

  1. Το 6ο Κεφάλαιο (από σελ. 285 έως σελ. 354).
  2. Το 9ο Κεφάλαιο (από σελ. 415 έως σελ. 432).
  3. Οι σελίδες 7 έως 12.

Β. Στην εξεταστέα ύλη του μαθήματος συμπεριλαμβάνονται και οι παρακάτω βιβλιογραφικές πηγές με ελεύθερη διαδικτυακή πρόσβαση:

 

  • Αγαλιώτης, Ι., & Όμπασης, Ν. (2015). Αξιολόγηση κοινωνικο-συναισθηματικών παραμέτρων μάθησης και προσαρμογής παιδιών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με την τεχνική Q-sort. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2015, 1041-1051. Διαθέσιμο στο: http://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/edusc/article/viewFile/264/229

 

 

 

 

  • Τέλη, Α. (2010). Λειτουργική αξιολόγηση συμπεριφοράς & θετική στήριξη: μία έρευνα δράσης στο γενικό πρωτοβάθμιο σχολείο. Κεφάλαιο 2, σελ. 23-38 του αρχείου .pdf.

Διαθέσιμο στο: https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/13997/2/Λειτουργική%20Αξιολόγηση%20Συμπεριφοράς%20-%20Θετική%20στήριξη.pdf

Ο Διδάσκων

Σταυρόπουλος Βασίλειος

Go to top