see uth banner

μενού

Για την απόκτηση του Μ.Δ.Ε. του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτείται συνολικά η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε σειρά μεταπτυχιακών μαθημάτων. Συνολικά στο Π.Μ.Σ. αντιστοιχούν εκατόν είκοσι (120) πιστωτικές μονάδες ECTS. Το ακόλουθο Πρόγραμμα Σπουδών αφορά τους/τις φοιτητές/ήτριες με ακαδ. έτος εισαγωγής το 2015-2016.

Για να δείτε το Πρόγραμμα Σπουδών που θα παρακολουθήσουν οι φοιτητές/ήτριες με ακαδ. έτος εισαγωγής το 2017-2018 πατήστε εδώ...

 

Α' ΕΞΑΜΗΝΟ

Κοινά μαθήματα για τις τρεις Κατευθύνσεις

 

Μαθήματα

Πιστωτικές Μονάδες/ECTS

1

Μεθοδολογία Έρευνας (Υ)

7,5

2

Νευρο- επιστήμη και Ειδική Αγωγή (Υ)                      

7,5

3

Κοινωνιοπολιτισμικές Προσεγγίσεις της Ανάπτυξης και της Μάθησης (Υ)

7,5

4

Εκπαίδευση και Αναπηρία (Υ)

7,5

 

Σύνολο ECTS

30

Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ

Α΄ Κατεύθυνση: Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη

(επιλογή ενός εκ των δυο μαθημάτων επιλογής)

5

Συνεργατικές Πρακτικές (Υ)

7,5

  6

Θεωρητικές Προσεγγίσεις στην Αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών (Υ)

7,5

7

Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Υ)

7,5

8
Εξειδικευμένα Σεμιναριακά Μαθήματα (Υ)

7,5

 

Σύνολο ECTS

30

Β’ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες

(επιλογή ενός εκ των δυο μαθημάτων επιλογής)

5

Μαθησιακές Δυσκολίες – Ορισμοί, Έννοιες, Αίτια –Επιστημολογικά Θέματα (Υ)

7,5

6

Αξιολόγηση και Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών (Υ)

7,5

7

Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση (Υ)

7,5

8

Εξειδικευμένα Σεμιναριακά Μαθήματα

7,5

 

Σύνολο ECTS

30

Γ’ Κατεύθυνση :Γλωσσική Ανάπτυξη, Παθολογία της Γλώσσας και Εκπαιδευτική

Παρέμβαση

5

Δομικοί Μηχανισμοί Γλωσσικής Ανάπτυξης (Υ)

7,5

6

Νευροβιολογικές Βάσεις Γλωσσικών Λειτουργιών (Υ)

7,5

7

Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις Γλωσσικής Παρέμβασης (Υ)

7,5

8

Γνωστικές Διεργασίες και Γλωσσική Ανάπτυξη (Υ)

7,5

 

Σύνολο ECTS

30

Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ

Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη

9

Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων (Υ)

7,5

10

Διαφοροποίηση Αναλυτικού Προγράμματος και Προσαρμογές στη Διδασκαλία (Υ)

7,5

11

Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (Υ)

7,5

12

Επιλογή Φοιτητών ανάμεσα σε:

-Στατιστική (Ε)

-Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας (Ε)       
7,5
 

Σύνολο ECTS

30

Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες

9

Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ)  

7,5

10

Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στο Μάθημα της Γλώσσας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ)

7,5

11

Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στα Μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ)

7,5

12

Επιλογή Φοιτητών ανάμεσα σε:

-Στατιστική (Ε)

-Ποιοτικές Μέθοδοι Έρευνας (Ε)      
7,5
 

Σύνολο ECTS

30

Γ’ Κατεύθυνση: Γλωσσική Ανάπτυξη, Παθολογία της Γλώσσας και Εκπαιδευτική Παρέμβαση

9

Παθολογία της Γλώσσας (Υ)                                  

10

10

Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις της Γλώσσας (Υ)

10

11

Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις για τη Γλωσσική Ανάπτυξη σε Παιδιά με Νοητική Καθυστέρηση (Υ)

10

 

Σύνολο ECTS

30

Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

 

Μεταπτυχιακή Εργασία* ή/και Πρακτική Άσκηση*      

30

 

Σύνολο ECTS

30

 

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS

120

 

Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα μαθημάτων που ίσχυε στο Π.Μ.Σ. έως και το ακαδ. έτος 2014-2015 εδώ

Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα μαθημάτων που ισχύει στο Π.Μ.Σ. από το ακαδ. έτος 2015-2016 εδώ

Go to top