see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

 stavrousi  

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο: Νοητική Αναπηρία: Ψυχολογική Προσέγγιση και Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Τηλ: 24210-74708

 Γραφείο: Νέο κτίριο, 2ος όροφος, Νο 11

 Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη ατόμων με νοητική αναπηρία
  • Γενετικά σύνδρομα νοητικής αναπηρίας
  • Νοητική αναπηρία και ανάπτυξη της γλώσσας – ανάπτυξη κοινωνικο-γνωστικών δεξιοτήτων και δεξιοτήτων που συνδέονται με τον αυτο-προσδιορισμό
  • Υποστήριξη και εκπαίδευση των ατόμων με νοητική αναπηρία – μετάβαση από το σχολείο στην ενήλικη ζωή και στην εργασία

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στη Νοητική Αναπηρία
  • Ψυχολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση της νοητικής αναπηρίας
  • Γνωστικές λειτουργίες και νοητική αναπηρία
  • Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές 

  • Τρίτη     18:00 - 20:00
  • Πέμπτη  12:30 - 14:30

ή μετά από συνεννόηση μέσω e-mail

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Stavroussi, P., Didaskalou, E., & Green, J. G. (2021). Are teachers’ democratic beliefs about classroom life associated with their perceptions of inclusive education? International Journal of Disability, Development and Education, 68(5), 627-642. (Published online: 2020)
  • Stavroussi, P., & Karagiannidis, C. (2020). Assisting students with intellectual disability through technology. In A. Tatnall (Ed.), Encyclopedia of Education and Information Technologies. Springer, Cham. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-10576-1_147 (Living Edition: 2019, https://doi.org/10.1007/978-3-319-60013-0_147-1).
  • Chrysikou, V., Stavroussi, P., & Stathopoulou, C. (2019). Disability and equity in mathematics. In C. Xenofontos (Ed.), Equity in Mathematics Education: Addressing a Changing World (pp. 111-130). Charlotte, NC: Information Age Publishing, INC.
  • Vlachou, A., Stavroussi, P., Roka, O., Vasilou, E., Papadimitriou, D., Scaratti, C., Kadyrbaeva, A., Fheodoroff, K., Brecelj, V., Svestkova, O., Tobiasz-Adamczyk, B., Finnvold, J. E., Gruber, S., & Leonardi, M. (2018). Policy guidelines for effective inclusion and reintegration of people with chronic diseases in the workplace: National and European perspectives. International Journal of Environmental Research and Public Health, 15(3), (article number 493).
  • Stavroussi, P., Vlachos, F., & Pisina, A. (2016). An examination of language and nonverbal abilities in twins with Apert syndrome. International Journal on Disability and Human Development, 15(1), 63-68.
  • Vlachou, A., & Stavroussi, P. (2016). Promoting social inclusion: A structured intervention for enhancing interpersonal problem‐solving skills in children with mild intellectual disabilities. Support for Learning, 31(1), 27-45.
  • Stavroussi, P., Andreou, G., & Karagiannopoulou, D. (2016). Verbal fluency and verbal short-term memory in adults with Down syndrome and unspecified intellectual disability. International Journal of Disability, Development and Education, 63(1), 122-139.

 

Go to top