see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Charalampos Karagiannidis photo

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74895

Fax: 24210-74799

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Τεχνολογικά-υποστηριζόμενη μάθηση
  • Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
  • Προσβασιμότητα, καθολικός σχεδιασμός
  • Υποστηρικτική τεχνολογία
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Επαυξημένη πραγματικότητα
  • Παιχνιδοποίηση
  • Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOC)
  • Εκπαίδευση ηλικιωμένων μέσω ΤΠΕ

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Α' εξάμηνο)
  • Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Εφαρμογές (Β' εξάμηνο)
  • Ηλεκτρονική Μάθηση (Γ' εξάμηνο)
  • Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Η' εξάμηνο)
  • Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση (ΠΜΣ)
  • Νέες Τεχνολογίες, Εκπαίδευση & Αειφορία (ΠΜΣ)

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

  • Τρίτη 1800-2000 από απόσταση (μέσω MS Teams)
  • Παρασκευή 1000-1200 δια ζώσης (Κτίριο Ρ. Ιμβριώτη, 2ος Όροφος, Γραφείο 13)

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Karagiannidis C., Karamatsouki A. & Chorozidis G., Smart Education in Greece, In Zhuang R. et al (eds.), Smart Education in China and Central & Eastern Europe Countries, Springer, 2022.
  • Papazoglou T., Karagiannidis C. & Mavropoulou S., Educational Robotics can foster social inclusion and social status of children with autism, 21st IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2021).
  • Koutsakas P., Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I., A Computer Programming Hybrid MOOC for Greek Secondary Education, Smart Learning Environments, 2020.
  • Δαμιανάκη Κ., Χρυσικού Β. & Καραγιαννίδης Χ., Κοινωνικές Ιστορίες για Μαθητές με ΔΑΦ μέσα από Βιβλία Επαυξημένης Πραγματικότητας, 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΤΠΕ "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Αθήνα, 2019.
  • Tsortanidou X., Karagiannidis C. & Koumpis A., Role and value of Learning Theories in the area of Adaptive Educational Hypermedia Systems incorporating Learning Styles, International Journal of Emerging Technologies in Learning, 2018.
  • Segkouli S., Paliokas I., Tzovaras D., Lazarou I., Karagiannidis C., Vlachos F. & Tsolaki M., A Computerized Test for the Assessment of Mild Cognitive Impairment Subtypes in Sentence Processing, Aging, Neuropsychology, and Cognition, Journal on Normal and Dysfunctional Development, 2017.
  • Sitra O., Katsigiannakis V., Karagiannidis C. & Mavropoulou S., The effect of badges on the engagement of students with special educational needs: A case study, Education and Information Technologies Journal, 2016.
  • Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I. (eds.), Research on e-Learning and ICT in Education, Springer, 2014.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο κ. Καραγιαννίδης υπηρετεί στο ΠΤΕΑ-ΠΘ από το 2005. Έχει προηγούμενα εργαστεί στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΠΤΗΛ-ΕΚΕΤΑ) και στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ). Είναι μέλος της ΕΤΠΕ και του TeDISABLE SIG της Επιτροπής IEEE TCLT, έχει δημοσιεύσει 160 εργασίες και είναι μέλος της επιτροπής προγράμματος και αξιολόγησης σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ, MSc Information Technology του University of London και PhD Electronic Engineering του University of Kent, UK.

Τελευταία ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2023

Go to top