see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Charalampos Karagiannidis photo

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Καθηγητής

Γνωστικό αντικείμενο: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74895

Fax: 24210-74799

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Τεχνολογικά-υποστηριζόμενη μάθηση
  • Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
  • Προσβασιμότητα, καθολικός σχεδιασμός
  • Υποστηρικτική τεχνολογία
  • Εκπαιδευτικό λογισμικό
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Επαυξημένη πραγματικότητα
  • Παιχνιδοποίηση
  • Εκπαίδευση ηλικιωμένων μέσω ΤΠΕ
  • Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (MOOC)

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ (Α' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή και Διδακτική της Πληροφορικής (Β' εξάμηνο)
  • Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Γ' εξάμηνο)
  • Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (Η' εξάμηνο)
  • ΤΠΕ, Εκπαίδευση & Ειδική Αγωγή (ΠΜΣ)

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, Χειμερινό Εξάμηνο 2018

  • Τρίτη 1400-1600, Τετάρτη 1300-1500, Πέμπτη 1100-1300
  • Skype: ckaragian (για τις υπόλοιπες ημέρες/ώρες)

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

  • Stavroussi P. & Karagiannidis C., Assisting students with intellectual disability through technology, In Tatnall A. (ed.), Encyclopedia of Education and Information Technologies, Springer, 2018.
  • Koutsakas P., Sititzidou E., Karamatsouki A. & Karagiannidis C., Exploring the role of Facebook as collaboration platform in a K-12 MOOC, 1st International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education (TECH-EDU 2018), Thessaloniki, Greece, June 20-22, 2018.
  • Tsortanidou X., Karagiannidis C. & Koumpis A., Adaptive Educational Hypermedia Systems based on Learning Styles: The Case of Adaptation Rules, International Journal of Emerging Technologies in Learning, 2107.
  • Segkouli S., Paliokas I., Tzovaras D., Lazarou I., Karagiannidis C., Vlachos F. & Tsolaki M., A Computerized Test for the Assessment of Mild Cognitive Impairment Subtypes in Sentence Processing, Aging, Neuropsychology, and Cognition, Journal on Normal and Dysfunctional Development, 2017.
  • Sitra O., Katsigiannakis V., Karagiannidis C. & Mavropoulou S., The effect of badges on the engagement of students with special educational needs: A case study, Education and Information Technologies Journal, 2016.
  • Karagiannidis C., Politis P. & Karasavvidis I. (eds.), Research on e-Learning and ICT in Education, Springer, 2014.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο κ. Καραγιαννίδης υπηρετεί στο ΠΤΕΑ-ΠΘ από τον Σεπτέμβριο του 2005. Έχει προηγούμενα εργαστεί στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΠΤΗΛ-ΕΚΕΤΑ) και στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ). Έχει δημοσιεύσει 140 εργασίες με 1500 ετεροαναφορές, είναι μέλος του ΔΣ της ΕΤΠΕ, έχει διατελέσει Co-Editor του Bulletin of the IEEE Technical Committee on Learning Technologies και μέλος της επιτροπής προγράμματος και αξιολόγησης σε δεκάδες ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι κάτοχος του Πτυχίου του Τμήματος Μαθηματικών του ΑΠΘ, MSc Information Technology του University of London και PhD Electronic Engineering του University of Kent, UK.

Τελευταία ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2018

Go to top