see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

Ακαδημαϊκή Βαθμίδα: Καθηγήτρια

Γνωστικό ΑντικείμενοΓλωσσολογία: Εκπαιδευτική & Νευροψυχολογική Προσέγγιση της Γλώσσας

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74837

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς επιστημονικού ενδιαφέροντος

  • Γλωσσολογία
  • Νευρογλωσσολογία
  • Ψυχογλωσσολογία
  • Κλινικά-Γενετικά Σύνδρομα και ανάπτυξη του λόγου
  • Διδακτική μητρικής και δεύτερης/ξένης γλώσσας
  • Διγλωσσία-Πολυγλωσσία
  • Γλωσσικός και ψηφιακός γραμματισμός σε σχολικό και μη σχολικό πλαίσιο και σε πολυπολιτισμικά ή/και περιθωριοποιημένα περιβάλλοντα
  • Παραγωγή-ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Εισαγωγή στη Γλωσσολογία
  • Διδακτική Νεοελληνικής ως ξένης γλώσσας
  • Διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στην γενική και ειδική εκπαίδευση
  • Ψυχογλωσσολογία και κλινική γλωσσολογία

Ώρες συνεργασίας με φοιτητές

  • Τρίτη      10:00-12:00
  • Τετάρτη  10:00-12:00

Διοικητικό-οργανωτικό έργο

  1. Συντονίστρια του Θερινού Σεμιναρίου Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού (πρακτικών δεξιοτήτων γλωσσικού-μαθηματικού-πολιτισμικού γραμματισμού στην Ελληνική γλώσσα) 2015 του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ για αλλοδαπούς υποτρόφους του ΙΚΥ
  2. Διευθύντρια του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή» κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2011-12, 2012-13, 2013-14, 2014-15
  3. Συντονίστρια της Επιτροπής διοργάνωσης της ετήσιας συνάντησης υποψήφιων διδακτόρων του ΠΤΕΑ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-15
  4. Συντονίστρια της Επιτροπής συγγραφής του Κανονισμού Διδακτορικών Σπουδών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-14
  5. Συντονίστρια της Επιτροπής Πιστοποίησης Προγράμματος Σπουδών κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2013-14, 2014-15
  6. Διευθύντρια του ΠΕΚ Λάρισας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2011-12, 2012-13
  7. Συντονίστρια της Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης του ΠΤΕΑ κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2007-8, 2008-9
  8. Συντονίστρια της Επιτροπής Προγράμματος Σπουδών του ΠΤΕΑ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2008-9 (μέλος της Επιτροπής κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2004-5, 2005-6, 2006-7, 2007-8)
  9. Συντονίστρια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Διγλωσσία και Ειδική Αγωγή» του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2010-11, 2011-12, 2012-13, 2013-4, 2014-15
  10. Συντονίστρια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Αρχές και Μέθοδοι Διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως Ξένης/Δεύτερης Γλώσσας» του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2011-12, 2012-13, 2013-4, 2014-15
  11. Συντονίστρια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Διδακτική της Γλώσσας και των Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή» του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2012-13, 2013-4, 2014-15
  12. Συντονίστρια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Μεθοδολογία Συγγραφής Επιστημονικών Εργασιών» του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2012-13, 2013-4, 2014-15
  13. Συντονίστρια του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Ψυχογλωσσική υποστήριξη ασθενών και ατόμων με ειδικές ανάγκες» του ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2013-4, 2014-15
  14. Συντονίστρια του προγράμματος «Εκμάθηση Ελληνικής Γλώσσας από παλιννοστούντες μετανάστες» του ΚΕΚ του Δήμου Βόλου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2006-7
  15. Διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Γλώσσα και Ειδική Αγωγή» στα πλαίσια του ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή» του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος, Μάϊος, 2012
  16. Διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Ειδική Αγωγή-Αναπτυξιακές Διαταραχές» στα πλαίσια του ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή» του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος, Μάϊος, 2013
  17. Συνδιοργάνωση της ημερίδας με τίτλο «Σχολικές παρεμβάσεις σε Ελλάδα και Αυστραλία για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων», Βόλος, Οκτώβριος, 2013
  18. Διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Δυσλεξία: Γονίδια, Συννοσηρότητα, Ξένη Γλώσσα, Μαθηματικά» στα πλαίσια του ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή» του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος, Μάϊος, 2014
  19. Διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Παρουσίαση του Νέου Χρηστικού Λεξικού της Ακαδημίας Αθηνών» στα πλαίσια του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή» του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος, Ιανουάριος, 2015
  20. Διοργάνωση ημερίδας με τίτλο «Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού: Γλώσσα, Μουσικοθεραπεία, Αδελφική Σχέση, Ενσωμάτωση» στα πλαίσια του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή» του ΠΤΕΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Βόλος, Απρίλιος, 2015

Ερευνητικά-Χρηματοδοτούμενα Προγράμματα

  1. Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα "Μορφές περίθαλψης, σχολικής αγωγής στο πρώτο ελληνικό παιδικό πρεβαντόριο "τα χελιδόνια" στο Πήλιο", που χρηματοδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  2. Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα "Διερεύνηση του συνδρόμου ΑDHD με τη μέθοδο των οπτικών και ακουστικών προκλητών δυναμικών και την πολυκαταγραφική μελέτη ύπνου", που επιδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  3. Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα "Επίδραση φύλου και επιλογής χεριού στην εκμάθηση ξένων γλωσσών", που επιδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  4. Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα "Η συμμετοχή της παρεγκεφαλίδας στην αναγνωστική λειτουργία και τη γλωσσική ικανότητα: Έρευνα σε ενήλικες και παιδιά με παρεγκεφαλιδικές δυσλειτουργίες", που επιδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
  5. Συμμετοχή στο πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ "Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο", Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 2007.
  6. Συμμετοχή στο πρόγραμμα στοχευμένης έρευνας "Σχεδιασμός και πιλοτική εφαρμογή ειδικών μαθημάτων ελληνικής γλώσσας για μετανάστες/-ριες, γονείς με παιδιά στην υποχρεωτική εκπαίδευση", που επιδοτήθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Το Πρόγραμμα τιμήθηκε, μετά από αξιολόγηση, από το ΙΚΥ με το «Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών 2012»).
  7. Συμμετοχή στο πρόγραμμα του ΠΕΠ Μακεδονίας-Θράκης-ΔΜ "Ανάπτυξη και αξιοποίηση διδακτικού υλικού στους τομείς αγωγής υγείας, διαχείρισης πένθους, ενδοσχολικής βίας και συναισθηματικής νοημοσύνης" που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Κωδικός έργου ΙCT-000602).
  8. Συντονίστρια του ερευνητικού προγράμματος "Χρήση μουσικοθεραπείας για την ανάπτυξη του λόγου και της διυποκειμενικότητας παιδιών με αυτισμό: Μοντέλο παρέμβασης με έμφαση στην οικογένεια", χρηματοδοτούμενο από την Επιτροπή Ερευνών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Συγγραφικό έργο

Α) Βιβλία-Κεφάλαια σε βιβλία:

  1. Βιβλίο με τίτλο "Γλώσσα: Θεωρητική και Μεθοδολογική Προσέγγιση", Εκδόσεις Πεδίο, Αθήνα: 2012
  2. Κεφάλαιο με τίτλο: “Individual differences in second language learning among university students”, G. Andreou, E. Andreou, F. Vlachos, στο βιβλίο του S. N. Hogan, "Progress in Learning Research" (81-98). Haupauge, NY: Nova Science Publishers, 2006, 81-98.
  3. Κεφάλαιο με τίτλο: «Γλώσσα και έλλειψη προσοχής», Π. Αγαπητού, Γ. Ανδρέου, στο βιβλίο «Αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές: Από τη βασική έρευνα στην κλινική πράξη» (σελ. 35-56), I. Βογινδρούκας, Α. Οκαλίδου, Σ. Σταυρακάκη. Εκδόσεις: Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη, 2010
  4. Κεφάλαιο με τίτλο: «Γλωσσική ανάπτυξη στη βρεφική και παιδική ηλικία: Νευροεπιστημονική προσέγγιση και σύγχρονα ηλεκτροφυσιολογικά ευρήματα», Φ. Βλάχος, Γ. Ανδρέου στο βιβλίο «Σύγχρονα θέματα Νευροψυχολογίας: Πρώϊμη ανίχνευση, αξιολόγηση και παρέμβαση» (σελ. 140-170). Εκδόσεις Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας, Βόλος, 2011
  5. Κεφάλαιο με τίτλο: “Neurocognitive deficits in patients with Obstructive Sleep Apnea Syndrome (OSAS)”, G. Andreou, F. Vlachos, K. Makanikas στο βιβλίο Thomas Heinbockel (ed.) Neuroscience, (σελ. 93-114). Intech Publications, 2012.
  6. Κεφάλαιο με τίτλο «Το Σύνδρομο Αποφρακτικής Άπνοιας/Υπόπνοιας στον ύπνο (ΣΑΑΥ) και οι επιπτώσεις του στις γλωσσικές/λεκτικές ικανότητες από την παιδική ηλικία ως την ενήλικη ζωή», Γ. Ανδρέου, Κ. Μακανίκας, στο βιβλίο Γ. Ανδρέου (επιμ.) Γλώσσα και Ειδική Αγωγή: Ψυχογλωσσική Προσέγγιση, (σελ. 185-213), ISBN 978-960-6700-92-7, Εκδόσεις Σ. Γιαχούδης & ΣΙΑ, 2014.

Β) Επιστημονική επιμέλεια και συμμετοχή σε ομάδα συγγραφής βιβλίων (ανάπτυξη-παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού)

  1. Συμμετοχή στην ομάδα συγγραφής και στην επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου «Μιλώ και γράφω ελληνικά», πρώτο επίπεδο διδασκαλίας, βιβλίο του μαθητή, πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο», Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 2007.
  2. Συμμετοχή στην ομάδα συγγραφής και στην επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου «Μιλώ και γράφω ελληνικά», δεύτερο επίπεδο διδασκαλίας, βιβλίο του μαθητή, πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο», Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 2007.
  3. Συμμετοχή στην ομάδα συγγραφής και στην επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου «Μιλώ και γράφω ελληνικά», τρίτο επίπεδο διδασκαλίας, βιβλίο του μαθητή, πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο», Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 2007.
  4. Συμμετοχή στην ομάδα συγγραφής και στην επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου «Μιλώ και γράφω ελληνικά», βιβλίο του δασκάλου, πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ «Ένταξη τσιγγανοπαίδων στο σχολείο», Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 2007.

Γ) Δημοσιεύσεις:

Η κ. Γ. Ανδρέου έχει πάνω από 80 δημοσιευμένα άρθρα, κυρίως ερευνητικά, σε διεθνή και ελληνικά Περιοδικά καθώς και σε Πρακτικά διεθνών συνεδρίων, με σύστημα κριτών.

  1. Α. Καrapetsas, G. Andreou. Cognitive development of fluent and nonfluent bilingual speakers assessed with tachistoscopic techniques. Psychological Reports, 1999,84, 697-700.
  2. Α. Κarapetsas, G. Andreou. Visual field asymmetries for rhyme and semantic tasks in fluent and non-fluent bilinguals. Βrain and Language, 2001, 78, 53-61.
  3. G. Andreou, A. Karapetsas. Hemispheric asymmetries of visual ERPs in left-handed bilinguals. Cognitive Brain Research, 2001, 12, 333-335.
  4. G. Andreou, A. Karapetsas. Accuracy and speed of processing verbal stimuli among subjects with low and high ability in Mathematics. Educational Psychology, 2002, 22(5), 613-619.
  5. G. Andreou, C. Galanopoulou, K. Gourgoulianis, A. Karapetsas, P. Molyvdas. Cognitive status in Down syndrome subjects with οbstructive sleep apnea syndrome.   Brain and Cognition, 2002, 50, 145-149.
  6. F. Vlachos, G. Andreou, E. Andreou. Biological and environmental influences in visuospatial abilities. Learning and Individual Differences, 2003, 13, 339-347.
  7. G. Andreou, A. Karapetsas, K. Gourgoulianis, P. Agapitou. Verbal intelligence and sleep disorders in children with ADHD. Perceptual and Motor Skills, 2003, 96, 1283-1288.
  8. G. Andreou, A. Karapetsas. Verbal abilities in low and highly proficient bilinguals. Journal of Psycholinguistic  Research, 2004, 33 (5), 357-364.
  9. Γ. Ανδρέου, Α. Καραπέτσας. Αντίληψη και κατανόηση του γραπτού λόγου μητρικής και ξένης γλώσσας. Εφαρμοσμένη  Γλωσσολογία, 2002, 18, 7-18.
  10. E. Andreou, G. Andreou, F. Vlachos. Studying orientations and performance on verbal fluency tasks in second language. Learning and Individual Differences, 2004, 15, 23-33.
  11. G. Andreou, P. Agapitou, A. Karapetsas. Verbal skills in children with ADHD.  European Journal of Special Needs Education, 2005, 20(2), 231-238.
  12. G. Andreou, N. Mitsis. Greek as a foreign language by speakers of Arabic. Language Culture and Curriculum, 2005,   18(2), 181-187.
  13. G. Andreou, F. Vlachos, E. Andreou. Affecting factors in second language learning. Journal of Psycholinguistic   Research, 2005, 34(5), 429-438.
  14. E. Andreou, F. Vlachos, G. Andreou. Approaches to studying among Greek university students: the impact of gender, age, academic discipline and handedness. Educational Research, 2006, 48(3), 301-311.
  15. G. Andreou, I. Galantomos. Proposition for teaching metaphors and idioms of Modern Greek as a foreign language. Investigationes Linguisticae, 2006, Vol. XIII, 1-8.
  16. G. Andreou, P. Agapitou. Reduced language abilities in adolescents who snore. Archives of Clinical Neuropsychology, 2007, 22, 225-229.
  17. F. Vlachos, I. Papathanasiou, G. Andreou. Cerebellum and Reading. Folia Phoniatrica et Logopaedica, 2007, 59, 177-183.
  18. G. Andreou, F. Vlachos, N. Haftouras. The cerebellum and language functions. Psychology, 2007, 14(2), 113-126.
  19. G. Andreou. Phonological awareness in bilingual and trilingual school children. The Linguistics Journal, 2007, 3(3), 8-15.
  20. G. Andreou, A. Karapetsas, I. Galantomos. Modern Greek language acquisition of morphology and syntax by non-native speakers. The Reading Matrix, 2008, 8(1), 35-42.
  21. P.Agapitou, G. Andreou. Language deficits in ADHD preschoolers. Australian Journal of Learning Disabilities, 2008, 13(1), 39-49.
  22. G. Andreou, I. Galantomos. Designing a conceptual syllabus for teaching metaphors and idioms in a foreign language context. Porta Linguarum, 2008, 9, 69-77.
  23. I. Dermitzaki, G. Andreou, V. Paraskeva. High and low reading comprehension achievers’ strategic behavior and its relation to performance in reading comprehension. Reading Psychology, 2008, 29, 471-492.
  24. E. Andreou, G. Andreou, F. Vlachos. Learning styles and performance in second language tasks. TESOL Quarterly, 2008, 42(4), 665-674.
  25. G. Andreou, A. Karapetsas. Neurolinguistic differences in language processing between the sexes. The Open Applied Linguistics Journal, 2008, 1, 56-58.
  26. G. Andreou, I. Galantomos. Teaching idioms in a foreign language context: preliminary comments on factors determining Greek idiom instruction. Metaphorik.de, 2008, 15, 7-23.
  27. G. Andreou, I. Galantomos. Conceptual competence as a component of second language fluency. Journal of Psycholinguistic Research, 2009, 38, 587-591.
  28. G. Andreou, I. Galantomos. The native speaker ideal in FLT. Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 2009, 6(2), 200-208.
  29. G. Andreou, I. Galantomos, K. Gourgoulianis. The “language” of the unsuccessful anti-smoking campaign in Greece: examples from Greek newspaper headlines. Preventive Medicine, 2010, 51, 336-337.
  30. G. Andreou. Language impairments of the depressive brain. Neuroscience Letters, 500, Supplement, July 2011, p. e20.
  31. G. Andreou, J. Baseki. Phonological and spelling mistakes among dyslexic and non-dyslexic children learning two different languages: Greek vs English. Psychology, 2012, 3(8), 595-600.
  32. G. Andreou, K. Trott. Verbal fluency in adults diagnosed with attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) in childhood.ADHD Attention Deficit and Hyperactivity Disorders, 2013, ISSN 1866-6116, DOI 10.1007/s12402-013-0112-z
  33. G. Andreou, F. Vlachos, K. Makanikas. Effects of Chronic Obstructive Pulmonary Disease and Obstructive Sleep Apnea on cognitive functions: Evidence for a common nature. Sleep Disorders, 2014, 1-18
  34. Α. Γιάτσου, Α. Παπαδημητρίου, Ε. Δαρδιώτης, Γ. Ανδρέου, Β. Κουτέ. Διαγνωστική αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με επιληψία. Εγκέφαλος, 2014, 51, 94-97
  35. P. Stavroussi, G. Andreou, D. Karagiannopoulou. Verbal fluency and verbal short term memory in adults with Down Syndrome and Intellectual Disability. International Journal of Disability, Development and Education, 2016, 63, 1 (in press)

Συμμετοχή σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια

Η κ. Γ. Ανδρέου έχει συμμετάσχει με αναρτημένες εργασίες και προφορικές ανακοινώσεις σε πάνω από 100 διεθνή και ελληνικά συνέδρια με θέματα από το χώρο της Γλωσσολογίας, της Νευροψυχολογίας και της Ειδικής Αγωγής.

Αναφορές στο συγγραφικό έργο
Έχουν γίνει πάνω από 400 αναφορές (σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων ISI, Scopus, Publish or Perish, Google scholar) στο συγγραφικό έργο της κ. Γ. Ανδρέου στη διεθνή βιβλιογραφία σε περιοδικά με υψηλό Δείκτη Επιρροής (Impact Factor) όπως το Brain and Language, Neuroscience Letters, Neuropsychology, Journal of Abnormal Psychology, The Lancet Neurology, Clinical Neurophysiology, Journal of Attention Disorders, Cortex, Neuroimage, Behavioral Brain Research, Journal of Phonetics.

Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής Διεθνών Επιστημονικών Περιοδικών
Theory and Practice in Language Studies, The Linguistics Journal, Education Research Journal, Higher Education Studies, Australian Journal of Learning Difficulties, GiST Education and Learning Research Journal, English Linguistics Research, American Journal of Life Science Journal of Curriculum and Teaching, European Journal of Language, Linguistics and Literature, Advances in Neuroscience Research, European Journal of Educational Sciences, Asian Social Science of the Canadian Centre for Science and Education.

Guest Editor του περιοδικού International Journal of Disability, Development and Education

Kριτής σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά
Perceptual and Motor Skills, International Journal of Learning, Educational Psychology, Neuroscience Letters, Learning and Individual Differences, Developmental Neuropsychology, Language Culture and Curriculum, Learning and Instruction, Journal of Psycholinguistic Research, Australian Journal of Learning Difficulties.

Μέλος επιστημονικών οργανισμών-εταιρειών

  1. Μέλος της Γλωσσολογικής Εταιρείας Μεγάλης Βρετανίας (Linguistics Association of Great Britain)
  2. Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (Greek Applied Linguistics Association)
  3. Μέλος της Aμερικανικής Ένωσης για την προώθηση των Επιστημών (American Association for the advancement of Sciences)
  4. Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Γλώσσας και Γραμματισμού (ΕΕΓΓ) 5. Μέλος της International Speech Communication Association (ISCA)
  5. Μέλος της International Speech Communication Association (ISCA)
  6. Μέλος της International Linguistics Community Online (Linguist List, Directory of Linguists)

Ξένες γλώσσες

  1. Αγγλικά (άριστα, Πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας)
  2. Γαλλικά (άριστα, Superieur III, επαγγελματικό δίπλωμα)

Σπουδές

  1. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας 
  2. Κάτοχος MSc  από το Πανεπιστήμιο του Sheffield, UK 3. Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Go to top